Już we wtorek wysłuchamy dwóch prelekcji: jednej dla handlowców, a drugiej dedykowanej menedżerom.
Tym razem handlowców przeszkoli Mateusz Ogonowski z tematem: “Jak układać sobie tydzień pracy, aby dowozić wyniki?”
Mateusz w tworzonych spółkach odpowiada za sprzedaż i marketing. Zna i doskonale rozumie perspektywę handlowca, zarządzającego sprzedażą oraz właściciela firmy, dzieli się praktyczną i konkretną wiedzą, którą łatwo wdrożyć w swoją codzienność.
Dla menedżerów wystąpi Igor Bielobradek, a przygotowuje on temat: “„Master data” – klucz do spójnego zarządzania marketingiem i sprzedażą w firmach B2B.”
Ekspert ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej, to właśnie Igor. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-marketingu, a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest również autorem bloga b2b-marketing.pl.
Spotykamy się o 18:00 w Digital Knowledge Space!
Bilety i szczegóły spotkania dostępne tutaj.
Do zobaczenia!
