“Koniec z kijem i marchewką czyli co naprawdę motywuje handlowców” to był temat sierpniowego spotkania społeczności handlowców Sales Angels – praca, edukacja i motywacja dla handlowca.
Główne punkty programu:
1. Jak Jurgen Klopp poznał siebie na nowo i w jaki sposób wpłynęło to na sposób pracy z Borusią Dortmund?
2. W jaki sposób Ty sam możesz zbadać swoją motywację?
3. Co motywuje Developera a co Huntera?
4. Ślepe plamy handlowca w kontakcie z Klientem
5. Sprzedaż B2B – kluczowe motywatory
6. Charakterystyka motywacji osób zarządzających działem handlowym
Gośćmi specjalnymi były Ewa Jochheim i Katarzyna Janas – ekspertki z zakresu motywacji wewnętrznej, trenerki biznesu i członkinie „World Society of Motivation Scientists and Professionals”.
Posiadają ponad 10-letnie doświadczenie w branży konsultingowo-szkoleniowej zdobywane w Polsce i w Niemczech. Przez ponad 8 lat aktywnie wspierały rozwój kadry zarządzającej strukturami sprzedaży w grupie Volkswagena w całej Polsce.
Od 2014 roku prowadzą Instytut Durkalskiego RMP Polska i propagują naukowe podejście do motywacji i stylu zarządzania wykraczającego poza motywację finansową.
Wykorzystując „Reiss Motivation Profile” – narzędzie do pomiaru i analizy motywacji wewnętrznej, współpracują z firmami, dla których motywacja pracowników ma kluczowe znaczenie – od rekrutacji poprzez realizację strategii, zwiększanie efektywności, rozwiązywanie konfliktów do budowania zespołów i rozwoju kadry zarządzającej.