“Lider Sprzedaży – Angażuj zamiast przekonywać!”, to temat listopadowego spotkania społeczności handlowców Sales Angels – praca, edukacja i motywacja dla handlowca. W roli głównej wystąpił Sławomir Błaszczak.
Na tym spotkaniu uczestnicy:
- dowiedzieli się jakie mechanizmy powodują, że się angażujemy,
- doświadczyli na własnej skórze prostych narzędzi angażowania innych,
- poznali metody angażowania Klientów w sprzedaży własnych usług/produktów.
Plan spotkania przedstawił się następująco:
1. Trudna droga do sukcesu – Jak w organizacji sprzedażowej budować zaangażowanie?
2. Determinacja w sprzedaży jako klucz do sukcesu – czy wystarczy motywować?
3. Zaangażowany klient – jak wspólnie budować obraz rozwiązania?
Gościem specjalnym był Sławomir Błaszczak – współautor książki “Lider angażujący”. Wykładowca Akademii Psychologii Przywództwa przy Politechnice Warszawskiej.
Sławek posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze rozwoju kompetencji kadr kierowniczych wyższego i średniego szczebla w firmach wiodących na polskim rynku. Pełnił funkcje menadżera, trenera, coacha, mentora i wykładowcy.
Realizował projekty m.in. dla firm: Carlsberg, Colgate-Palmolive, Danone, Energa, IKEA, Media Saturn, Medicover, Nestle, Orange/TP, PKN Orlen, PKO BP, Samsung, PZU.
Poza tym, jak zwykle na naszych comiesięcznych spotkaniach duża dawka inspiracji i motywacji dla osób, które zajmują się sprzedażą.