“Mateusz. Człowiek, który pozostał sprzedawcą. Jak Forrest Gump, Karol Krawczyk i Quentin Tarantino mogą pomóc osiągnąć nieświadomą kompetencję w sprzedaży?”
Oto temat Mateusza Komorowskiego na najbliższą konferencję Sales Meets Cinema!
W myśl zasady EduFun, Mateusz razem z uczestnikami omówi praktyczne przykłady i narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć koncepcję (nie)kompetencji i zastosować je w codziennej pracy.
Główne zagadnienia, które będą poruszone podczas wystąpienia to:
– Nieświadoma niekompetencja: przeanalizujemy jakie konsekwencje dla naszych wyników może mieć brak świadomości o braku umiejętności sprzedażowych;
– Świadoma niekompetencja: omówimy strategie, które pozwalają nam aktywnie pracować nad poprawą tych umiejętności 🛠️, aby osiągnąć lepsze wyniki;
– Świadoma kompetencja: przeanalizujemy jak wykorzystać silne strony do budowania relacji z klientami i zwiększania efektywności sprzedaży;
– Nieświadoma kompetencja: odkryjemy, że czasem posiadamy umiejętności sprzedażowe, o których nie zdajemy sobie nawet sprawy.
Mateusz już od 10 lat zajmuje się sprzedażą, łącząc tradycyjne metody z nowoczesnymi narzędziami. Szczerość i otwartość na drugiego człowieka oraz wysokie kompetencje sprzedażowe doprowadziły go do objęcia stanowiska Szefa sprzedaży w Concordia Design, który wciąż z pasji czynnie wspiera swój zespół w działaniach handlowych. Zaufały mu m.in. takie marki, jak: Lidl, Komputronik, LiveChat, Kongsberg oraz Pepco.
Bilety i szczegóły dostępne tutaj – salesangels.pl/smc/
PS. Pamiętacie, że Mateusz startował w Konkursie na wystąpienie członka Społeczności w Finale 2020? Dajcie znać kto pamięta!