Gościem specjalnym w lutym był Robert Noworolski – przedsiębiorca, doradca oraz trener menadżerów i handlowców, specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów.
Współpracował z ponad 20 branżami; firmami produkcyjnymi i usługowymi różnej wielkości, w tym z korporacjami. Zajmował również stanowisko szefa sprzedaży w ramach usługi interim management, gdzie rozwijał zespoły sprzedażowe i wspomagał handlowców podczas spotkań w osiąganiu zwycięstw. Aktualnie zarządza działem sprzedaży w ramach kontraktu interim management w firmie branży handlu wyrobami hutniczymi.
Realizował projekty m.in. dla Mercedes-Benz, Praktiker, BGŻ BNP Paribas, BASF, Grupa Pracuj.
Podczas spotkania Robert podzielił się z nami m.in.:
1. Metodyką budowania budżetu rocznego, którego prawdopodobieństwo realizacji będzie najwyższe z możliwych.
2. Procesem sprzedaży w rozróżnieniu na:
– Klientów strategicznych
– Klientów obsługiwanych głównie “na żywo”
– Klientów, do których bieżący kontakt realizowany jest głównie zdalnie.
3. Planowaniem pracy na przestrzeni tygodnia, kwartału i roku.
4. Zarządzaniem sobą w czasie.
Spotkanie zostało bardzo pozytywnie ocenione przez uczestników – 8,4 w skali od 0 do 10.